Niet tevreden?

Als klant verwacht u overal goed geholpen te worden, ook als het gaat om uw gebit. Wij zullen er alles aan doen om u op een professionele wijze te helpen bij de klachten of onvolkomenheden met betrekking tot uw gebit. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de behandeling of dat de klachten waarvoor u behandeld bent niet zijn verdwenen. Hoe nu verder?

Bespreek uw klachten met uw behandelaar en tracht samen tot een oplossing te komen. Indien u niet tot overeenstemming komt, kunt u zich richten tot de klachtencommissie waarbij u behandelaar is aangesloten.  Veelal zal de klachtencommissie trachten om gezamenlijk alsnog tot een oplossing te komen. Lukt dit nog steeds niet dan zal uw klacht verder worden behandeld.

Wij zijn aangesloten bij de klachtencommissie van de KNMT.

Bent u niet tevreden over de gang van zaken hier in de praktijk kunt u onze klachtenprocedure vinden op Ontevreden over je tandarts? Dit kun je doen | KNMT 

De KNMT is te bereiken op telefoonnummer 030 – 60 76 276