Informatieblad Dentalis

Geachte patiënt,

Welkom bij tandartspraktijk Dentalis, wij streven er naar met u een goede en langdurige relatie op te bouwen en staan dan ook open voor uw suggesties. Om misverstanden te voorkomen en het een en ander zo soepel mogelijk te laten verlopen krijgt u bij deze dit informatieblad met wetenswaardigheden. Heeft u vragen of opmerkingen doet u ons dan een genoegen en meldt het ons.

Onze openingstijden zijn op maandag van 8.00-20.30, op dinsdag en woensdag van 8.00-17.00 en op donderdag van 8.00-20.30. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 15.30 uur. Buiten deze uren kunt u, alleen voor spoedgevallen, bellen met 0226-360229.

Tandartspraktijk Dentalis werkt alleen op afspraak, op die manier proberen we voor u het wachten zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht u te laat komen dan loopt u het risico dat u een nieuwe afspraak moet maken en/of een rekening voor een consult ontvangt. Belt u daarom als u verhinderd bent s.v.p minimaal 24 uur van te voren.

Bij uw eerste bezoek aan de praktijk vragen we u een vragenlijst over uw gezondheid in te vullen, bijvoorbeeld of u medicijnen gebruikt. Het zijn allemaal vragen die op een of andere manier van belang zijn voor uw tandheelkundige behandeling. Natuurlijk zijn deze gegevens vertrouwelijk, wij willen echter i.v.m de behandeling de juiste maatregelen nemen c.q we willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Deze gezondheidsvragenlijst wordt in rekening gebracht en indien van toepassing door uw verzekering vergoed.

Alle nieuwe patiënten vragen we bij het eerste bezoek aan de praktijk zich te legitimeren.

U ontvangt via de mail een factuur voor de uitgevoerde behandelingen van Infomedics, een bedrijf dat voor veel tandartsen deze dienst verzorgt. Ook in deze geldt dat als u opmerkingen over Infomedics heeft dan vernemen we dat graag van u. Infomedics dient alle behandelingen automatisch voor u in bij uw verzekering, u krijgt alleen een rekening voor het deel dat u niet vergoed krijgt.

Indien gewenst, maar ook voor uitgebreidere behandelingen maken we een begroting voor u. Mocht uw financiële situatie het lastig maken een goede zorg te ontvangen, laat ons dit dan voor de behandeling weten. We proberen u dan een goedkoper/tijdelijk alternatief voor te stellen. Op het moment dat de behandelingen geheel of gedeeltelijk zijn gedaan dient u hiervoor te betalen.

Met vriendelijke groet,

Tandarts Melanie Nieuweboer